kill? :D
Roshki Belawiiks We all have demons. I've just decided to feed mine Character Bio Jan 19, 2015 #2,902 Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Avoid
The Cartographer "My party, my rules." Character Bio Jan 19, 2015 #2,905 Hang. Use all my strength to keep from snogging again.
lordmitmar Well-Known Member Jan 19, 2015 #2,906 Hang, stay a decent distance away to avoid snogging range.
Roshki Belawiiks We all have demons. I've just decided to feed mine Character Bio Jan 19, 2015 #2,907 Hang. No slogging, though
lordmitmar Well-Known Member Jan 19, 2015 #2,910 [member="Roshki Belawiiks"] Fine... Hang... [member="The Cartographer"] Hang [member="Cadmus Fontaine"] Avoid
[member="Roshki Belawiiks"] Fine... Hang... [member="The Cartographer"] Hang [member="Cadmus Fontaine"] Avoid
Roshki Belawiiks We all have demons. I've just decided to feed mine Character Bio Jan 19, 2015 #2,911 [member="The Cartographer"] [member="Cadmus Fontaine"] [member="Mit Tuxaire"] Hang, all of you. <3 though, maybe drop kick Mit
[member="The Cartographer"] [member="Cadmus Fontaine"] [member="Mit Tuxaire"] Hang, all of you. <3 though, maybe drop kick Mit
Jack Rand Captain of The Love Boat Character Bio Jan 19, 2015 #2,913 [member="Roshki Belawiiks"] How about me Snog [member="Sun"]
Roshki Belawiiks We all have demons. I've just decided to feed mine Character Bio Jan 19, 2015 #2,915 [member="Jack Rand"] Alright, maybe a little snog. But only because Captain Jack Harkness was my favourite character from DW who wasn't the Doctor himself. [member="Nomad Crimson"] Hmm...Hang or avoid....choices, choices
[member="Jack Rand"] Alright, maybe a little snog. But only because Captain Jack Harkness was my favourite character from DW who wasn't the Doctor himself. [member="Nomad Crimson"] Hmm...Hang or avoid....choices, choices
Roshki Belawiiks We all have demons. I've just decided to feed mine Character Bio Jan 19, 2015 #2,917 [member="Mit Tuxaire"] Ehhhhh I wouldn't hurt you
Nei Laa Grumpy cat? No no no -- grumpy squid! Jan 19, 2015 #2,918 [member="Mit Tuxaire"] But I will >:] *kills by headshot*